Рекомендации по улучшению SEO страницы

 

Але мої генерали в рабстві у картинок з військових журналів, і порядок для них - одноманітність. Якщо я дам їм волю і дозволю впорядкувати святі книги, де явився порядок Господньої мудрості, вони почнуть з букв, адже і дитині ясно, що вони перемішалися ... В одне місце вони зберуть всі «А», потім все «Б», потім всі «В», і книга нарешті буде впорядкована. Спеціальна книга для генералів

Антуан де Сент Екзюпері "Цитадель"

В общем-то я й гадки не мав писати на цю тему, але витративши місяць життя на боротьбу з 'вітряками' SEO, вирішив поділитися інформацією про сучасні інструменти і деякими, можливо несподіваними, висновками.

Відверто кажучи, я по-початку не звертав уваги на ключові слова і слідуючи запевненням множинних джерел в тому, що сучасним пошуковим системам важливий контент, деякий час взагалі не використовував їх на своєму сайті. Публікуючи, серед інших, рідкісні оригінальні матеріали, що містять більше 600 ілюстрацій і детально описують різні варіанти реалізації GUI програмного забезпечення для Центрів Крові і Плазми, я припускав, що вміст сайту представляє інтерес для читача і наділені незвичайним Штучним Інтелектом пошуковики самостійно розберуться з частотністю слів і виразів в тілі статей. Адже, по-суті тільки контент повинен прийматися до увагi, тому що він первинний. Інакше ситуація з пошуком може нагадати старий анекдот, де Міша якраз виконує роль ключового слова або метаописания:

- Мені не подобається як співає Челентано!
- А ти його слухав?
- Ні, але мені Міша наспівав ...

Загалом, прогресу в просуванні сайту не спостерігалося і я реорганізував його структуру. Серед інших дрібних змін була відмова від деяких простих, з точки зору користувача, стандартних підходів до організації меню Категорій Матеріалів, які рендерер CMS підтримував таким чином, що утворювалося безліч посилань на неіснуючі дублі сторінок. Також, URL-и стали більш осмисленими, хоча це відразу призвело до безлічі помилок 404 і мій '.htaccess' істотно виріс за рахунок впровадження відповідних редиректів 301. Судячи з інформації, яку можна знайти в Інтернеті, цей тип редиректів не надто впливає на SEO , але все ж:

  • намагайтеся спочатку чітко продумувати структуру сайту та подання матеріалів на ньому, і більше ніколи не змінюйте її

Є гарна приказка: 'краще - ворог хорошого'. Для мене вона, в даному випадку, вилилася в правило:

  • краще взагалі не використовувати ключові слова, ніж застосовувати їх неправильно!

Отже, я знову пройшовся по сайту і впровадив метаописания і ключові слова в усі відповідні елементи. Але, припустивши, що ключові слова в сукупності з метаописанням виконують роль вторинної скороченою підтримки контенту в плані пояснення сенсу вмісту статей, я описував їх ставлячи себе на місце людини, яка хоче знайти необхідну інформацію. Зрозуміло, що при такому підході, в списку ключових слів можуть з'явитися і такі, які геть відсутні в тексті статті, що виявляється також може привести до падіння рейтингу. У підсумку, ситуація з 'видимістю' сайту ще більше погіршилася і настав час познайомитися зі спеціальними інструментами.

Спочатку вважаю за необхідне згадати Screaming Frog SEO Spider, що відноситься, на мій погляд, до розряду 'must have':

Screaming Frog
Це архіполезний мультиплатформенний інструмент, безкоштовна версія якого дозволяє виявити різні дублі, створити карти сайту, звіти про проблеми в різних форматах і багато іншого. Безкоштовна версія обмежена обробкою 500 посилань, що для невеликих сайтів цілком прийнятно. Однак, Screaming Frog не призначений для щільної роботи з ключовими словами.

Тому, для тих хто шукає серйозну підтримку в цьому плані (і не тільки), пропоную спробувати WebSite Auditor, картинку одного з безлічі графічних інтерфейсів якого я помістив в початок статті. Мені цей мультиплатформенний інстумент на даний момент здається найбільш просунутим, повнофункціональним і доброзичливим з усіх, що перепробував. Безкоштовна версія також обмежена 500 посиланнями, але функції, підказки і головне рекомендації, які він надає, важко переоцінити.

Також хочу порекомендувати OnPage:

onpage
Це дуже добротний онлайн SEO іструмент, який не має обмежень кількості посилань в безкоштовної версії. Єдиним обмеженням в цьому випадку є можлива кількість запитів на повне сканування вашого сайту протягом місяця.

Пошукова Оптимізація від зворотного

Первинним в загальноприйнятій практиці написання статті є складання, так званого, конкурентноздатного семантичного ядра, слова і фрази, якого строго розподіляються по різним заголовкам і тексту. Можна також знайти словники словосполучень для заголовків на всі випадки життя, призначені для створення чарівного первинного враження від вашого контенту. Чесно сказати, у мене не виходить написати щось осмислене, постійно обмежуючи себе в кількості повторень, або навпаки, нав'язуючи неодмінне повторення необхідного словосполучення задану кількість разів. По-друге, навряд чи цей підхід ще довго проживе, і одну з причин його згасання я приведу в кінці цієї статті.

Але тому що на сайті накопичилося досить багато матеріалу, то треба було все ж спробувати пошукати ключові слова і фрази в уже існуючих текстах. І ось які інструменти я застосував для цієї мети:

Примітка: зазначені далі розширення встановлювалися в браузерi Chrome

Розширення seoquake

Крім отримання іншої корисної SEO-інформації, воно дозволяє просканувати текст документа з метою отримання списків груп від одного до 4-х ключових слів:

seoquake
При цьому, як випливає з малюнка, додатково видається інформація про кількість повторень кожного словосполучення. Таким чином, ми напевно виключаємо помилку можливого включення в список ключових слів фраз, відсутніх в тексті. Тепер бажано визначити частоту пошукових запитів обраних слів в Інтернеті.

Розширення Keyword Keg

Це дуже швидкий і простий у застосуванні інструмент, що допомагає зробити остаточний відбір і оформити фінальний список ключових слів:

keywordkeg
Як видно з малюнка, інформація містить кількість запитів по кожному заданому слову і CPC (Ціну за Клік), яка в свою чергу, є базовою інформацією для визначення ставки в списках AdWords:

adwords
Крім того, застосування Keyword Keg дуже зручно в зв'язці з Übersuggest, який допомагає підібрати групи словосполучень щодо необхідної тематики, недоступні в Google Keyword Planner:

ubersuggest
На цьому можна було-б завершити статтю і почекати результат цих титанічних зусиль. Але все ж додам пару слів про один з сучасних трендів в області Штучного Інтелекту. Ми знаємо, що роботи вже 'пишуть музику', зовсім скоро будуть створювати програмне забезпечення та комп'ютерне "залізо". Ну а тепер настав час 'замахнутися на само`гo нашого Шекспіра' (фраза керівника аматорського театру з радянського кінофільму 'Бережись автомобіля').

Ви взагалі-то читаєте те, що пишете?

Так починається короткий анекдот про автора, який приніс до видавництва свій черговий 'шедевр'. Його відповідь на це питання не менш шедеврален:

- Навіщо? Я не читач. Я Автор!..

Програмне забезпечення ArticleForge за 30 секунд автоматично генерує унікальну статтю на основі заданих ключових слів з гарантовано високою якістю SEO. При цьому, можливо задати автоматичну генерацію до 1000 статей, в яких будуть створені унікальні варіації на тему заданих ключових слів, для досягнення згаданого гарантованого високої якості SEO. Для Штучного Інтелекту це виглядає складніше, ніж пряме завдання смислового розбору тексту, про який я згадував на початку статті.

Асоціативна картинка з цього приводу

Кілька конкуруючих організацій до останнього цента 'борються' цiею дивовижною зброєю за рейтинг своїх сайтів, але не встигають прочитати і осмислити гігантський потік автоматично сгенерованих поєднань слів і букв, залишаючи читачам це задоволення. Щоби посилити ефект впливу, додатково включається автоматична розсилка цих документів по всім відомим електронними адресами. Доведені до крайнього збудження одержувачі включають свої захисні автоматизовані засоби ...

Ностальгія

Серед способів написання помітних статей, існує технологія AIDA, призначена для створення чарівних матеріалів, якi однозначно привертають читача. Розшифровується ця абревіатура в такий спосіб і створювати текст, дотримуючись цієї техніці, треба також у зазначеній послідовності, щоб порушити підсвідомість 'мети' на:

  • Attention (Увага)
  • Interest (Інтерес)
  • Desire (Бажання)
  • Action (Дія)

Я звичайно розумію причину, яка змушує людей застосовувати подібні трюки з області психології. Давайте глянемо на рекомендацію, представлену на самій першій картинці в цій статті, до статті яка має всього близько 7 сторінок, включаючи ілюстрації. Це для роботiв, але кiнцева цiль внов людина:

  • 'hl7' should be repeated 112 time(s)

Тепер розглянемо наступний список книг:

  • 'Сага о Форсайтах' Джона Голсуорсі: близько 1500 сторінок
  • 'Очі одвічного брата' Стефана Цвейга: близько 25 сторінок

Якими ключовими словами і частотою їх повторення передати рівноцінний внесок цих творів в культуру людства?